China, here I come - Reisverslag uit Shenyang, China van Gloria Habes - WaarBenJij.nu China, here I come - Reisverslag uit Shenyang, China van Gloria Habes - WaarBenJij.nu

China, here I come

Blijf op de hoogte en volg Gloria

18 Maart 2015 | China, Shenyang

Het is ruim 5 jaar later en ik sta weer aan de start van een nieuw avontuur. We gaan weer richting het Oosten, je kan je wortels nooit ontgroeien. Dit is een beetje als een test, om te kijken of dit dagboek nog actief is. Volgende week woensdag ga ik richting Shenyang voor ruim 3,5 maand met een beurs van de Chinese regering om daar Chinees te leren (verbeteren). Ik ben geloof ik de enige uit heel Spanje die naar Shenyang gestuurd wordt en moest ook eerst even googlen waar dat in hemelsnaam lag, maar het is nu duidelijk. Lekker dichtbij Noord-Korea.

Jullie horen van mij de komende maanden.

• 18 Maart 2015 - 17:13

Marieke:

Lets go!!
    xx

• 18 Maart 2015 - 21:57

Claudia:

Wow Gloria, wat ontzettend gaaf zeg! Je schrijft ontzettend leuk dus kan niet wachten om al je verhalen te lezen! Xxx

• 19 Maart 2015 - 01:11

Lydia:

hallo Gloria,
    Wat een fantastisch nieuws,leuk voor je.Geniet ervan.

• 27 Maart 2015 - 11:35

Koos Habes:

Leuk dat Claudia en Lydia meteen reageerden.
    Hoop veel goede berichten te krijgen uit deze voor ons zo verre en vooral vreemde wereld.
    Denk dat China heel anders is dan wat we hier opvangen zeker in een uit de grond gestampte stad van 8 miljoen inwoners. Sterkte en succes.
    pap