Even een probeerseltje voor straks - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gloria Habes - WaarBenJij.nu Even een probeerseltje voor straks - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gloria Habes - WaarBenJij.nu

Even een probeerseltje voor straks

Door: happygloria

Blijf op de hoogte en volg Gloria

27 Oktober 2009 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Ik zit hier in het Instituto Cervantes van Utrecht zogenaamd de stagière uit te hangen maar...Mijn hoofd zit al heeeeeeeeeeel ergens anders! Dit is mijn eerste berichtje op dit geweldige blog van mij. Eigenlijk is het een excuus om te kijken hoe mijn achtergrondje en foto eruitzien maar goed... En om de regen een beetje te vergeten die buiten valt. Over een uurtje moet ik op de fiets terug naar huis...Niet leuk.

  • 29 Oktober 2009 - 11:06

    Jan Van De Oogjes:

    Heel mooie foto. Nog mooiere mens. Met beste wensen voor Jou,
    J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

ontdekkingsreis naar Taiwan

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

China, here I come

06 September 2010

Weer thuis

01 Augustus 2010

Kookweekenden!!

18 Juli 2010

Hualian

17 Juni 2010

Ontspannende massage??!?!
Gloria

Lieve allemaal! Via dit blog zal ik proberen om toch een beetje dichtbij jullie te blijven. Laat het maar beginnen!

Actief sinds 27 Okt. 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 28249

Voorgaande reizen:

25 Maart 2015 - 15 Juli 2015

Shenyang, een nieuw avontuur

20 November 2009 - 30 Augustus 2010

ontdekkingsreis naar Taiwan

Landen bezocht: