Weer even terug in Spanje - Reisverslag uit Roses, Spanje van Gloria Habes - WaarBenJij.nu Weer even terug in Spanje - Reisverslag uit Roses, Spanje van Gloria Habes - WaarBenJij.nu

Weer even terug in Spanje

Door: happygloria

Blijf op de hoogte en volg Gloria

10 November 2009 | Spanje, Roses

Lieve mensen,

Na een lange lange lange laaaaange busreis (huilende baby achter, rare man voor mij die constant vraagt of alles wel goed is en dat ik geen reden heb om onrustig te zijn (?), het "even de benen strekken" om 2.30 ´s morgens om de vriendelijke maar ozo bloedserieuze buschauffeur een plezier te doen (heel fijn wanneer het koud is en regent), paspoortcontrole om 6 uur ´s morgens, etc.) ben ik weer terug in het zonnige Spanje! Ik ben niet al te helder, heb heel weinig geslapen (goh, toch wel een heldere observatie van mij, al zeg ik het zelf) dus als er hier een heel vreemd bericht komt te staan dan ben ik totaal onschuldig. Over zo´n 10 daagjes ga ik er weer vandoor maar ik hou jullie allemaal op de hoogte. Slaap lekker iedereen!

  • 10 November 2009 - 20:59

    Hans Van Den Vatjes:

    Mooi, ik verheug me dat Je helder bent.
    Ik ben overigens de rare man, die Je constant vroeg, omdat op zo een Prinses met alle zorgvuldigheid toegezien moet worden.
    Je hoeft niet te danken, graag gedaan.

  • 11 November 2009 - 18:43

    Marieke:

    Lieve zus,

    Ik mis de vlaggen van Frankrijk, en ik dacht Polen.

    Liefs,
    je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Roses

ontdekkingsreis naar Taiwan

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

China, here I come

06 September 2010

Weer thuis

01 Augustus 2010

Kookweekenden!!

18 Juli 2010

Hualian

17 Juni 2010

Ontspannende massage??!?!
Gloria

Lieve allemaal! Via dit blog zal ik proberen om toch een beetje dichtbij jullie te blijven. Laat het maar beginnen!

Actief sinds 27 Okt. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 28252

Voorgaande reizen:

25 Maart 2015 - 15 Juli 2015

Shenyang, een nieuw avontuur

20 November 2009 - 30 Augustus 2010

ontdekkingsreis naar Taiwan

Landen bezocht: