Eventjes wat foto´s - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Gloria Habes - WaarBenJij.nu Eventjes wat foto´s - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Gloria Habes - WaarBenJij.nu

Eventjes wat foto´s

Door: happygloria

Blijf op de hoogte en volg Gloria

05 December 2009 | Taiwan, Taipei

Lieve allemaal,

We zitten te wachten op een bed dat bezorgd moet worden (we zitten wel vaak te wachten, hè?) dus ik plaats maar eventjes wat foto´s op het blog. Zo hoop ik dat jullie een idee krijgen van ons flatje. Het is niet groot, ik schat zo´n 6 bij 8? Daarin bevindt zich badkamer, slaapkamer, "woonkamer" en keuken...Én drie mensen! Het is soms wel even afzien want je zit elkaar wel in de weg maar aan de andere kant heeft het ook wel iets
gezelligs. Drie generaties (oma, moeder, dochter) in één ruimte. Dat is toch best wel uniek.

Groetjes aan allen!

ps. Fijne Sinterklaasavond iedereen! Dat er maar lekker gestrooid mag worden met keiharde pepernoten...

• 05 December 2009 - 12:11

Oom Wim:

Don`t worry, be happy!

Gemakkelijk schoon te houden (door oma en mama).

Liefs, uncle wimpie

• 05 December 2009 - 14:25

Lydia:

Ha die Gloria en Iris,leuk dat je een log bijhoudt gloria,dan kunnen we een b eetje volgen hoe het je vergaat.
    Hoe bevalt het leventje?Ga je al naar school?
    Dikke kus en groetjes uit zonnig spanje en we eten een pepernoot vanavond.Liefs Lydia

• 05 December 2009 - 15:15

Marieke:

Echt heel erg klein, maar waar slaapt je oma nou?

Ennuh, de kubus is nog niet af zie ik....

liefs,
    je zus

• 05 December 2009 - 23:03

Johanna:

Lekker knus huisje en leuke foto's.
    groetjes alledrie

liefs Johanna